streda 16. apríla 2014

Test FPS and Physics

Zatiaľ 270 textúr. Načítanie je prijateľné (textúry rozbalené v Maps ako Peyeregrosse)- niečo vyše 1,5 minúty. Vegetácia a objekty 60 %.



4 komentáre:

  1. Budu se opakovat..ale vypadá to špičkově, úplně jiná hra..Vážně skvělá práce Miro, držím palce ať se nic nesere ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. spickova robota ako vsetko od Mira

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What kind of physics the track will have? As most probably(?) tyres will be tarmac ones, so are you going to use some original RBR gravel physic for the gravel sections or is it going to be custom made?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Physics is the standard - 50% tarmac and 50% gravel. The problem is only a visual - color particles in two color gravel. May be used only physics that includes an editor Wallaby.

      Odstrániť