Import terénu do 3ds max ( Blender) , LOFT a Conform (Wrap).
Žiadne úpravy geometrie do RBR ! Perfektné a rýchle ! ( Max 2-3 hod. času).
2.4.2015:
DEM terén a textúra s vyznačenou traťou je v CryEngine. Nie je také presné, ako Zaxxon.
Výhodou je, že môžete trať editovať priamo v CryEngine - doladiť tvar trate,eleváciu, šírky trate v zákrutách atď. Zbytok bude nakoniec potrebné dokončiť v 3ds max alebo Blender.
30.3.2015:
Screennshot :
L3DT :
CryEngine:
RBR:
Nice to see something new. Before I have little hope, about gravel SS, but anyway, keep work on!
OdpovedaťOdstrániťveľmi dobrá správa :) ak je to až také rýchle tak šup šup spraviť dáku slovenskú RS :) :) Gut luck... :)
OdpovedaťOdstrániťmiro parada muzu se zeptat kolik km ma trat?
OdpovedaťOdstrániťAhoj, zatiaľ to len testujem. POtrebujem tam dostať parametre a textúru GE z niektorej orig. trate. Zatiaľ sa v tom moc nevyznám, ale návodov je dosť :). Je tam viac možností trate. Tá najdlhšia má asi 7 km.
OdpovedaťOdstrániťInteresting :) And congrats on 25 tracks jubilee!
OdpovedaťOdstrániťBy the way - my new blog is http://trackbuilding.blogspot.com - you are welcome :)
Thanks Marcin !
OdpovedaťOdstrániťNice blog :)
Prestávka v tvorbe tratí...Dirt RALLY od Codemaster ma teda prekvapil !
OdpovedaťOdstrániťTo jo, na poprvé mi z té grafiky spadla brada. Mít na starosti příští díl WRC, tak se asi v noci budím zpocený jak myš...
OdstrániťAle pocit z jízdy je (jak se dalo předpokládat) trochu slabší...
Whats progress on you, man?
OdpovedaťOdstrániťHolidays ... :)
OdpovedaťOdstrániťOk, have a nice time, cheers!
OdpovedaťOdstrániťI lifted up the glass of Zlatý Bažant after my vacation. I was in your nice country. And I had, chance to try Mlinky real road, so what I can to say - there a lot nice material for a beautiful virtual rally road.
OdpovedaťOdstrániťBR
RallyG...
Chtěl bych se zeptat, je tenhle projekt zrušený?
OdpovedaťOdstrániť