trate SWISS I a II. ( nie sú obrátené ! )
Trate môžu byť použité vo všetkých dostupných pluginoch.
SCRIPTS.RBZ ( animovaní diváci ) - uvoľňujem ako free do nových projektov tratí.
V prípade možných chýb napíšte do komentárov.
Download : 1. SWISS Final - gravel + tarmac
Download : 2. Swiss_Final - gravel + tarmac
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>>>>>> NEW ! <<<<<<<<
ZMENŠENÉ TEXTÚRY tratí SWISS I a II : ( Low-res textures )
Download: MAPS.7z - gravel + tarmac
Inštalácia :
Komprimovaný súbor MAPS.7z rozbaľte a prekopírujte do adresára RBR\MAPS.
Upozornenie: Pôvodné súbory si zálohujte !
Zmenšenie textúr nemusia odstrániť problémy v grafickom zobrazovaní !
Textúry môžu byť použité len do týchto dvoch tratí !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>>>>>> NEW ! <<<<<<<<
3.1.2013
Problém sekania spôsobuje pri pohľade z kabíny alebo pred oknom zbytočné povolené dynamické odrazy v nastavení RBR Startup.exe. Doporučujem pri týchto pohľadoch nastaviť grafiku podľa
priloženého obrázku. ( Môže to pomôcť aj u iných náročnejších hrách na grafické zobrazenie).
priloženého obrázku. ( Môže to pomôcť aj u iných náročnejších hrách na grafické zobrazenie).
Myslím, že pri jazde z týchto pohľadov nepotrebujete, dynamické odrazy blízkych objektov na aute, tieň ata a taktiež častice ( prach, vodnú clonu, lietajúci štrk a sneh za autom). Pri replayoch si môžete nastavenia povoliť a kvalitu častic dať naplno.
S týmto nastavením otestujte jazdu
Richardburns.ini:
HIGH quality:
ParticleQuality = high
RenderCarShadow = true
RenderQuality = high
UseCubicEnvironmentMaps = true
UseEAX = true
UseTripleScreenBuffers = false
; LCD Monitor 16:9
XRes = 1920
YRes = 1080
; CRT monitor 4:3
XRes = 1600
YRes = 1200
LOW quality:
ParticleQuality = low
RenderCarShadow = false
RenderQuality = low
UseCubicEnvironmentMaps = false
UseEAX = false
UseTripleScreenBuffers = false
; LCD Monitor 16:9
XRes = 1280
YRes = 720
; CRT monitor 4:3
XRes = 800
YRes = 600
........................................................................................................................
...\MAPS
track_XXX_M.ini:
modify data MipLevels
Medium > Low quality textures
MipLevels = 3 >...7
High quality textures
MipLevels = 1
..........................................................................................................................
How to Reduce Lag for Gaming :
http://www.youtube.com/watch?v=BDrOxn0Qm1o
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ak sa Vám rychlostné skušky páčia, môžete mi poslat ľubovolný dar na môj účet .
If you like this special stages, you can send any donation to my account.
VIDEO : Swiss gravel
.
.
why, why you post final so fast. I think it's nor ready for final realize. All is fine, but seems like not ready yet and I say why. For first look it's like fairytale too much "open" spot colors. Yes in mountains all looks much clear, but around road or close to road, texture must have much more dust or some muddy. In cut places, grass must have different textures, as is now... And I missed much more grass close to trees and around rocks or some "grass wall". I think, human model must stay close together and make some compact groups...
OdpovedaťOdstrániťAny way, yours work always is make us feel happy and I know you can be better :)
Thank you for your insights on track imperfections. For me, these are irrelevant things.
OdpovedaťOdstrániťI do not have the time or desire to finalize the little things track.
It's the last track, which I did.
Sad that is last yours track, but we always must to find new ways for himself...
OdpovedaťOdstrániťGreat job ! Thanks !
OdpovedaťOdstrániťSad to learn you stop track modding, you did it well ;)
So you cancel MARGAM multitrack projekt?
OdpovedaťOdstrániťReslik: Tak jsem se taky konečně dostal k testu.Děkuji Miro za opět velice pěknou trať.Opravdu zvláštní charakter trati,ale mě docela sedí.Nové scripty jsou super,člověk je sice nevnímá moc při jízdě,ale na startu,nebo v cíli,ty drobné pohyby některých diváku to opravdu oživilo :).Nebo jak sedí na kameni,dobré.Díky.
OdpovedaťOdstrániťSuper ! Máš to dokonalý Miro .. dostane se někdy na plugin - online ? less
OdpovedaťOdstrániťĎakujem ! Na online plugin ? Na český asi nie (na ostatné pôjdu určite), kto by to tam dal ? Mlynky reverzné sú už 1 pol roka hotové a ostané trate tiež opravené vyše roka a nachystané na updaty. Ale tam sa takéto veci nerobia :(. Ak tam nedáš bezchybnú trať, tak nápravu už nikto neurobí, okrem výnimiek u niektorých tvorcov.
OdpovedaťOdstrániťMargam je projekt na neskutočne dlhú dobu ,kde bude asi 7 tratí. Práca na niekoľko tisíc hodín. Záujem o trate pomerne poklesol a hodnotenie zopár jednotlivcami je mizivá podpora, aby som sa do toho pustil. Moje trate na českom plugine nie sú obľúbené, akože sú plné chýb a náročné ( napr. v TR nie sú vôbec v ponuke)...Šumburk, Semetíny a Nemecké trate sú určite pohodička :).
To když se nedostane na český plugin tak to bude obrovská škoda, možná by se dal sehnat kontakt třeba přes tvůrce Semetínu, ale zase co ty se budeš vnucovat, oni by měli mít zájem ! :( Jezdím jen půl rok ale za tu dobu jsem si na Mlynkách ani na Peklu žádné zásadní chyby nevšiml, a že jsou těžké? Nepamatuju si kdy naposled jsem tvé tratě nedojel :-) Jsou náročnější na soustředění než takový Hradek, ale o tom to přece je, TO JE RALLY ! :P Rozhodně to nevzdávej, uznávám je trochu hloupé prosit o to aby to dali na plugin, když by to mělo být právě v jejich zájmu, ale co už, KOMUNITA JE S TEBOU !:) less
OdpovedaťOdstrániťZmenšené textúry si môžete stiahnúť TU !
OdpovedaťOdstrániťZmenšené sú len textúry vegetácie, far scenery a groundu.
Díky Miro, u mně dobrý :-)
OdstrániťAhoj Miro tohle je fakt super trat,ale mám problém s obrazem,který jako by se při jízdě třepal a je to dost protivný.Používám pohled na kapotu a při tomhle pohledu to dělá a při pohledu s nárazníku je to ok.Můžeš poradit?To se mě stalo poprvé tady a pak ještě u Dzaluda na České škole.Dík za odpověd
OdpovedaťOdstrániťProblémom môže byť samotné auto. Je dosť rozdielna záťaž pamäte hlavne u nových aut a hlavne zbytočné veľké textúry. Taktiež zvuk auta eng a príslušné nastavenia efektov. Nakonie je to pamäť grafickej karty. Ja mám u nVidiu s 1GB pamäť a na to je trať optimalizovaná. Skúsil by som najskôr zmeniť typ auta.. najnáročnejšie na pamäť je Fabia S2000 evo2.
OdpovedaťOdstrániťTak jsem to zkusil s originál xarou a je to to samý,obraz jako by při jízdě vybroval nebo co.Když stojím,tak je vše ok a při pohledu s nárazníku je taky vše ok,ale všechny ostatní pohledy se třepou,tak nevím.
OdstrániťŤažko ti takto radiť. Počítam, že grafika nestíha v pohľadoch, ktoré majú šírší záber a tým potrebuje grafika spracovať väčší počet textúr. Zatiaľ ste dvaja čo písali, že im hra seká pri hraní tejto RZ. Skús si vymeniť ešte scripts.rbz za originálny. Je pravdou, že aj veľké množstvo scriptov ( u tejto trati,animovaných divákov), berie dosť pamäte. Ak si neminil nastavenia na grasfike, tak skús postupne zmeniť nastavenia v samotnej hre (cez RBR Startup.exe). Hlavne vypni EAX.
OdpovedaťOdstrániťPozri si nastavenie RBR starup.exe na priloženom obrázku. Možno ti to pomôže.
OdpovedaťOdstrániťSkús si stiahnúť ešte Game Booster - uvoľní dosť pamäte a zastaví nepotrebné procesy vo Win.
Ahoj Miro.Diky,že se snažíš vyřešit můj problém,ale bohužel mě nic nepomohlo.Je to záhada i u České rally scholl.Tam mě to začne za prvním odbočením u těch krav a končí na tom novým asfaltu před koncem.Tam je už obraz dobrej,ale pocit jako bych jel 40km/h a ne 140.S jinýma tratěma nemám problémy,ani se Sardian.Budu to muset jezdit pohledem s nárazníku :).
OdpovedaťOdstrániťTak jsem to ještě zkusil nainstalovat na druhej počítač,kde mám úplnej základ RBR a tam vibrují všechny pohledy i když jsem to nastavil podle obrázku.
OdpovedaťOdstrániť