utorok 12. apríla 2011

ROC 2008 update - good and bad weather

    Upravil som ROC 2008 aj na zlé počasie ... Okrem toho som aj optimalizoval geometriu a tiene. Verzia je zatiaľ ako testovacia. Ak nebudú problémy, tak sa update urobí aj na plugin.

Upozornenie : Testovať môžete len Offline ( shakedowne) , tak si pôvodné súbory z MAPS zálohujte pre online hru !!!


Oprava driveline pod mostom . ( Driveline repair )

13.4.2011 - 13.20 hod 
New Download :                   ROC 2008 update


4 komentáre:

  1. Nepatří to zrovna do této verze,ale aspoň to bude na očích;-) Jel jsem teď turnaj s ROC a pod nadjezdem, jak je reklama Vodafonu jsem to poslal na střechu,zůstal jsem vlastně na boku přímo pod nadjezdem,volám diváky a ejhle, hodili mě NAHORU na ten nadjezd!!! Směr zachovali, byl jsem na nadjezdu,ale nepříč přes cestu,jako bych byl dole,musel jsem se stočit a hledat kam vlastně mám jet...

    Zajíc

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No povedz, čo ti to vyviedli...z mosta si mal zoskočiť, veď si Zajíc :))

    ...na plugine je dosť turnajov s pneu na šoto, sneh - tak nech to je aspoň reálnejšie.Keď tam strecha nie je, tak môže aj pršať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nějak jsme se nepochopili,gumy byly v pořádku. Mě šlo o to,že jsem podjížděl nadjezd a po havárii jsem byl hozen diváky místo pod nadjezd, nahoře na něm, tudíž o půl kola zpět :-( a ještě napříč cestu...
    Zajíc

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes om opravil driveline. Vymazal som všetky body, ktoré sa križovali pod mostom a na moste. Po skúške by to malo byť v poriadku. Vyskúšaj, len si stiahni novú verziu z tejto stránky !

    OdpovedaťOdstrániť