Práce na 4 verziach Pekla :
PEKLO - komplet - bez tieňov
PEKLO reversed - komplet - bez tieňov
PEKLO Snow - komplet - bez tieňov
PEKLO Snow reversed - komplet - bez tieňov
Termín uvoľnenia bude známy až po generovaní tieňov a následných testoch a úprav niektorých textúr. Prvý test generovaných tieňov sa už testoval, ale pre značnú veľkosť ( skoro 3x sa zväčšil LBS súbor a datových máp bolo 103 ! - doteraz ich bolo približne 20 ) sa musia znova generovať tiene a zistiť optimálnu veľkosť pre plynulé jazdenie na trati.....
Miro
Miro, ty si démon.. Kdo by byl řekl, že generování stínů trvá dýl, než modelování tratě :-)
OdpovedaťOdstrániťSamotné generovanie tieňov trvá tak 2 až 3 hod ( toľko to bolo na Mlynkách....) a zbytok času neviem posúdiť.
OdpovedaťOdstrániťTestoval som SnowMod, ale tento kolízny mesh nie je funkčný, aj keď je skopírovaný z orig. fínskych tratí...zasa asi nejaká nekompatibita s Wallabym a exportom do hry, ako tie scripty maršalov :(...Snehovú verziu nerobil ešte nikto, tak sa nemám ani koho opýtať...
OdpovedaťOdstrániťReslik: Hmm :( ,snad se to Miro podaří vyřešit.Bez těch pořadatelů a snow modu to asi nebude ono.Tuším,že ani rozpohybovat vodu se zatím nepodařilo,tak jako to jde v origo tratích,což mě taky docela mrzí.Snad se to ještě podaři nějak zdokonalit.
OdpovedaťOdstrániťHonzo, mńa to tiež mrzí, že to nejde. Animácie... toľko som už pri tom strávil času a nič. Chcel aspoň blikajúce svetlo na smerových tabuliach pred obchádzkou, ale nedarí sa. Už som prešiel rôzne iné hry a aj návody , ale neviem v exporte z Pandy nastaviť parametre a možno ani Wallaby toto neprijme, tak ako specular a bump mapy.
OdpovedaťOdstrániťA Snowmod - každý jeden kolízny mesh musíš dorovnať(vo všetkých troch osiach) a ako vláčik jeden za druhým po oboch stranách trate....približne 8000 ks ( už som to aj zredukoval, lebo to zasa nemusí byť na tejto trati všade).
Aké je to jednoduché robiť tie trate....:)))
miro nebolo by mozne spravit toto peklo aj do RF? ze by si to do RF len nejako jednoducho skonvertoval
OdpovedaťOdstrániťDennis, jednoducho to určite nebude, ale nemám s tým žiadne skúsenosti... a momentálne ani čas. V rFactore valia trate skoro denne - BTB je na toto presne vytvorený.
OdpovedaťOdstrániťtak potom nic .. len som sa chcel spytat ze ci nahodou
OdpovedaťOdstrániť