štvrtok 9. decembra 2010

FREE test version PEKLO

  Pred uvoľnením testovacej verzie trate Pekla vám dám základné informácie o trati:

    Trať Peklo je rýchlostná skúška z Rally Slovenska a onboard pre tvorbu trate bol použitý z Rally Ľubeník 2009. Celá trať sa nachádza v hustom poraste lesa.

   Objektov tam nie je síce veľa , ale pre značné množstvo stromov som musel po skúške upraviť štandartné textúry a objekty. Taktiež na celej trati som znova testoval nové postupy a hlavne nové textúry trate a blízkeho terénu. Môžem povedať, že sa práca opäť zrýchlila o 100% !
   Na celej trati sú použité len 2 hlavné textúry o rozmere 2048 x 4096 bodov a jedna textúra pre výjazdy a iné povrchy. Taktiež na množstvo stromov boli použité tiež neštandartné textúry. Snažil som sa dať do trate maximálne množstvo stromov, tak aby som to v pohode jazdil na LOW nastavenie grafiky ( moja konfigurácia Athlon XP 1800+ , grafika GF FX5700 a 1GB RAM je dosť málo ...). Myslím, že slabší PC už nemá asi nikto :(


Parametre trate :

Dlžka trate:           8,5 km
Povrch trate :        stredne prašný asfalt, šotolina
Fyzika trate :         15 druhov materiálov fyziky na 106 slotoch (ID)
Doba tvorby trate: 4 mesiace - čistá práca asi 300 hod ! ( v pohodeeee :)))  )
Dokumentácia:      Video Onboard  + Google earth + foto z netu .......


    Prečo som uvolnil testovacie verziu ? Chcem aby sa pred generovaním tieňov odstránili možné chyby na trati, ktoré by dosť ovplyvnili jazdné vlastnosti . Trať nie je dokončená úplne. Nie sú na trati žiadne scripty ( maršáli, fotografi ...) . Počasie by podľa mňa malo byť korektné , ale radšej si dám poradiť, ak bude nejaká chybka. Najviac budem potrebovať upraviť rozpis. Je len základný podľa onboardu, ale asi nebude funkčný pre RBR .....Vizuálna stránka ( grafika ) trate je pre mňa dosť neznáma, nakoľko všetko ovplyvní až generovanie tieňov do trati. Takže, na to sa musí počkať.


  Takže testujte a píšte. Prajem všetkým pohodové a bezproblémové jazdenie.

 .....a ešte bude aj Peklo Snow......

Miro


DOWNLOAD 1 :     http://www.sendspace.com/file/5w9ktk
DOWNLOAD 2 :    http://www.edisk.sk/stahni/21892/PEKLO_Install.zip_118.09MB.html



Inštalácia Pekla
 

1.  Záloha original track.ini a Tracksettings.ini v adresári MAPS
2.  Spustiť inštalátor Peklo.exe, adresár - napr.:.. C:\SCI Games\Richard Burns Rally\MAPS
3.  Adresár TEXTURES kopírovať - napr.: .... C:\SCI Games\Richard Burns Rally
4.  Skopírovať súbor  PS-British.ini do adresára  ....C:\SCI Games\Richard Burns Rally\MAPS......      orig. si zálohuj !
5. Do súboru tracksettings.ini vložíš údaje zo súboru Tracksettings.txt
6.  Ak máš nainštalovaný plugin, tak do súboru track.ini vložíš údaje z track.txt:
   

[Map143]
TrackName="Maps\track-143"
Particles="Maps\ps_british"
StageName="Peklo"
Surface=0

Length=8.5
SplashScreen="Textures\Splash\143-Peklo.dds"

Spustíš cez Shakedown

7. Ak nemáš nainštalovaný plugin :

   v súbore track.ini prepíšeš údaje nasledovne:
 

[Map41]
TrackName     = "Maps\track-143"
Particles    = "Maps\ps_british"

Spustíš cez rýchlu rally ako Cote d Arbroz

:)))))

Miro Kurek

68 komentárov:

  1. Prosím napíšte, či je inštalácia v poriadku. Ďakujem !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miro, tak to je super práce! Instalace proběhla bez problémů. Trať je suprová!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem, tak to môžem zajtra dať ešte na nejaký upload . Ahoj!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. inštalácia bez problémov tiež, trať funguje na 100% a je parádna :O :P neskutočne pekná ! 8) wow.. diky moc ! :)) a medzi tým ako som to testoval som to hodil ešte na eDisk ;) je to origo ten archív zo sendspacu ;) http://www.edisk.sk/stahni/21892/PEKLO_Install.zip_118.09MB.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Roli,hodím to do downloadu. Ahoj!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na prvni jizdu sem vzal megana, trosku blbost :D
    jinak trat je super, rozpis mi pripada spis prisny, takze asi nevadi :)
    btw premyslis i o obracenych verzich pekla a mlynku?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obrátené trate ? Neviem, ale časom sa možno dostanem aj k otočenkám. Uvidím ako dopadne Peklo a časovo generovanie tieňov....
    Rozpis je prísny, lebo v skutočnosti je trať v tých miestach riadne rozbitá a nerovná...

    Miro

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak po prvních testech to vypadá moc dobře,osobně se mi profil tratě líbí mnohem víc než Mlýnky,je to takový techničtější takže super.Jenom je to stejně jako Mlýnky na můj vkus moc úzký,do RBR kde se dějou ty známý věci jakože líznu trávu a stojím na fleku to myslím není moc ideální ale dá se to přežít ;-) Jen mám dotaz,je mi jasný že to je test verze ale budou se měnit třeba ještě nějak zvuky povrchů?Myslím to tak jako že jesetli je někde na cestě nasypaný písek nebo tak?Protože v jedný zatáčce i když jsem se ji snažil několikrát po sobě projet to prostě klouže jako na lědě,nevím jestli je to schválně,nebo nějaká cvhyba v povrchnu,ale připadá mi to jako ty místečka na Šumburku,kde člověk šlápne na brzdu a jede furt pryč.Tady zatáčím a auto jede rovně,asi to bude nějakej bordel na trati?
    A další věc ten zmiňovaný rozpis,určitě by se hodilo ho trošku poupravit,některý šestky jedu úplně bez problémů a v pětkách letím z tratě ven,občas nějaký upozornění na bordel nebo zúženou trať by se taky hodilo ale to jsou jen připomínky k testu a detaily,jinak za tu dobu je to neskutečná práce.Miro,měl bys začít vybírat za tratě poplatky,aby sis to mohl udělat jako hlavní zdroj příjmu a abys nemusel chodit do práce a mohl se věnovat jen modelování :-)) Protože nikdo jinej ten náš plugin asi nezachrání,u ostatních modelářu 1 trať za 2 roky,to není nic moc i když chápu že je to náročný,ale tvoje metody jsou určitě revoluční.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hi Miro!

    Great Track! Good camera positions. (On my old PC the ground textures are too smooth, but maybe something is wrong in my RBR setup.)

    If you use a modified ps_british.ini, then why don't you rename your ini? Example ps_peklo.ini and Write "Particles="Maps\ps_peklo" in tracks.ini.

    (I tried your ini with ps_british2 name and it worked)



    Tibi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tráva ťa na tejto trati nezastaví, len kríky a stromy. Povrch bude vizuálne upravený až po generovaní tieńov, aby bolo vidieť, kde sa mení povrch trate. Zabudol som pripomenúť, že v tých vracákoch je dosť šotoliny práve k tomu jazdeniu šmykom ( testovali to poprední jazdci SR a doporučili túto verziu).Čo sa týka zvukov , tak fyzika trate nenastavuje zvukový efekt. Ten si musíš nastaviť sám v hre a tiež v hlasitosti v audiu.ini a ostatných zvukových nastaveniach v audiu. Trať sa bohužiaľ už nedá rozšíriť, ale je určite širšia ako origoš. Ten rozpis má samozrejme diery. Dúfam, že sa to podarí nastaviť čo najlepšie.
    Ďakujem za obsiahly test trate. Ahoj !

    Miro

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jinak ještě jedna věc,jestli teda můžem psát nějaký připomínky,ještě se mi nepodařilo projet kolem tohoto místa bez kolize,na fotce je vidět že i když jsem od toho kousek vzdálený žě mě to stejně chytne,i když jedu ještě kousek dál tak je cítit že mě to zpomalí a nakopne.Ani by to nevadilo ale když se člověk soustředí jen na cestu tak ty gumy tam fakt ani nevnímám,takže kdyby to šlo ten kolizní model trošku opravit aby to nezasahovalo tolik do cesty,nebo aspoň ty gumy natřít na bílo a dát upozornění,aby to bylo vidět.Něber to jako nějaký prudění,jen hlásím poznatky z testů :-)
    http://mates781.rajce.idnes.cz/Peklo_test/
    Určitě sám budeš vědět kde to místo je,kousek po startu...Teď nevím přesně vzdálenost

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nesmieš jazdť tak blízko :))). Myslím, že pneumatiky je vidieť dobre, aj ked to máš na tých screenoch dosť osvetlené ...Kolíziu na pneu pozriem... dík, len píš, pokiaľ ešte na niečo prídeš, len aby som zasa nemusel všetko opravovať :)))))

    Miro

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ten šoto úsek je nejaký čudný, nešmýka sa to moc ? ale mne to vôbec nevadí, dá sa to prejsť :) len v porovnaní so šotom napr. na Oslí je to iné.. okamžite to hrabe a blokujú sa kolesá pri brzdení, ako na ľade, ale to sa len tak pýtam, mne to nevadí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ano, ten šoto úsek je vlastne z najhrubšej hlbokej šotoliny.Skôr som chcel aby sa po tom "fofre" trocha pribrzdila jazda. Ale asi to trocha upravím. Rýchlejší nájazd a už letíš do stromu :))))

    Miro

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Už som konečne doma, tak môžem pozrieť chyby. Ale k tej divnej šotoline: vystihol to presne jeden jazdec z Poľska na ich fóre :

    ....no bo to na sliku po mokrym piasku :) a prosto nie pojedziesz bo drzewo wichura powaliła.....

    :))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mates : pozeral som ten COL mesh na pneu - neviem, ale to je asi 1 cm, čo mi presahuje pneumatiku. Ale buď rád, že tam je pneuamtika, inak by si to rezal okolo patníka rovno do stromu :)))). Skúsim to posunúť viac dnu. Dík.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mates: Ešte k tým gumám . Práve by som potrebpval toto dať do rozpisu, aby sa upozornilo ,že sú tam gumy. Len sa musí takáto hláška vyrobiť a dať do rozpisu. Neviem, či už v nejakom nie je,ja som to robil na Bánociho. Možno je to aj preto inak formulované, ako u iných rozpisov, to som neskúšal.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. no miro.. budem uprimny.. tato trat nema nic spolocne s Peklom (myslim RS) :D.. ale na druhu stranu je to krasna nova RS ktora je dost zaujimava a za ten cas.. super praca

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dennis aj ja budem úprimný, je to tvoja zásluha....( sľúbený onboard, origoš GPS a...fotodokumentácia). Musel som to robiť len podľa nejakého onboardu z inej rallly, ale skoro sa to podobá nie ?

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Great work Miro!

    Stage is very very good, without any super special items but good to drive and good for fun. You created this stage very fast - perfect!

    Regards!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tak Dennis !!prosím nehovor bludy!! táto trať je najlepšie čo kedy som v RBR vídel a jazdil... Mlynky tiež.. mňa hlavne prekvapil ten šotolinový úsek.. ten tam je vymyslený? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Štefan, šotolinový úsek nie je vymyslený. Veď písali, že sa tam prepadla cesta a museli urobiť dočasne obchádzku :))))))) Ale mohli tasm vysypať lepší podklad....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tonda
    Miro trat asi super mě to píše trat není možna jet ofline nevim co je špatně

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Strašně moc dobrá trat! nemá chybu! Těžká a zrádná, tak to má být:) Na snow verzi se těšim strašně moc. Děkuju za to, a měl bys za to vybírat dary, hodně lidí včetně mě by dar poslali:)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tonda: Ak si to inštaloval na plugin, tak musíš trať spustiť cez Shakedown.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. lenze miro ja som ti onboardy aj dal gps som ti neslubil a foto ti slubil asi len roli ja som len povedal ze ked tak, tak by som siel s nimi
    a ten sotolinovy usek tam tiez neni .. je to na druhej strane kde sa ide dohora no ale co uz... nepovedal som ze to neni pekna trat.. je krasna.. len sa to nepodoba na peklo.. aj tie betonove stlpiky su viac od trati a da sa vsade viac rezat... no nic,.. aj tak je to krasna RS takze asi tak.. je to proste nove aj pre mna a tesim sa s toho a ten obchvat ma prekvapil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Dennis, veď tam nie je žiadny obchvat. To som si vymyslel, aby ste to tam nepreleteli 200 km/h....:))) A pre srandu skúste naraziť do prvej zábrany pred obchádzkou....

    OdpovedaťOdstrániť
  28. pre srandu :D... dakedy isto vyskusam :D neber to vazne co pisem ze to neni rovnake.. ja som s tym aj pocital.. a vytvoril si zrazu novu krasnu trat.. bavila ma cela trat od startu az po ciel

    OdpovedaťOdstrániť
  29. CERVENY Martin
    Tak jsem Peklo včera několikrát projel s P306 a je to opět precizní práce. Díky Miro.

    Martin

    OdpovedaťOdstrániť
  30. I think the special stage is beautiful! Very driven and at times fast. The track seems a bit slippery but I like it that way. Congratulations for the great work! I'd like to try it at night ..

    Thanks Miro

    Stefano

    OdpovedaťOdstrániť
  31. RESL Jan
    Tak jsem to taky vyzkoušel a musím říct,že je to velice zábavná a dobrá trať,velice těžká.Je to hodně uskákané,ale narozdíl od Mlýnků bych řekl,že tam nejsou až tak velké díry,se kterými si už RBR nedokáže moc poradit,takže Peklo v klidu jezditelné.I fyzika povrchu bych řekl,že je podařenější.Líbí se mě i to,že se dá dostat i trošičku do trávy a neznamená to problém.Textury silnice,která s krajnicema vypadá velice realisticky,jsou taky super.
    Teď mušky,které by podle mě chtělo ještě vychytat: Určitě kolize pneumatik,jak popisoval Mates.Jak Fabie WRC,tak nová S2 od Kubrta tam škrtne a rozhodí se,i když jsem tak 20-30cm od nich.Brod vypadá taky jaksi divně.Dále pak ta fyzika šoto taky podle mě není ideální a nakonec některé zvláštně fungující kolize(zábrana před šoto,zábradlí v cíli),ale tam nevím,co až RBR umí.
    Každopádně ale děkuju za super trať,která mě opravdu baví.Je pěkně pomaličká a technická,což se mě líbí .) Díky Miro! Doufám,že se potom vrhneš konečně už do té šoto,které do RBR tak nějak nepřibývá .) .

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj,Honzo. Ešte,že som tie diery stačil zarovnať :). To som skúsil asi na prvom kilometri a potom som to vzdal. To by sme asi do cieľa priniesli len volant :)
    Chyby som si zapísal a budú sa určite opravovať.

    Ďakujem za test.

    Šoto bude, ale až sa toto Peklo skončí :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  33. BEN Milan
    moc pekne, moc pekne, libi se me to vic jak Mlynky kde se to mistama chova divne podle barev povrchu, Peklo se chova tak jak ma podle barev povrchu. Ta odbocka do soto a potucku je perfektni. Dva prujezdy Citroen C2 S1600 setap hradek/liptakov 5:50:24 na oci, ten rozpis je fakt testovaci :) jen tak dal uz se tesim-

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Mato22

    Že škrtáte o pneu a jste pár cenťáků od ní je normální, když už tak je to chybná kolize auta a ne těch pneu, pokud je ta vzdálenost větší, ale to máte i u stromů, tak s tím počítáte ne?

    Trať je široká normálně kolem 3m, zkoušel jsem trať 2m a skoro se to nedá jet. Tak je to OK.

    Trať je suprová a náročná.
    A rpl mi fungují!!! Super.
    Zkoušel jsem všechno počasí a OK.
    Díky Miro

    ps: zveřejni někde svoje konto, ať tě můžeme odměnit.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Milan : Na Mlynkách som testoval prvý krát LOFT a o fyzike na takomto objekte nemal nikto ani páru. Tak možno aj preto je iná, ako na Pekle. To je to už robené inak a prakticky každý povrch, ktorý vidíš na textúre trate má svoju fyziku. Stále vlastne ešte testujem nové postupy. Ale dôležitosť som dal fakt hlavne tomu povrchu a fyzike trate. To je pre hru najdôležitejšie. Vo finálnej verzii chcem miesta so šotolinou na ceste farebne rozlíšiť, ale až po tieňoch.
    A môj čas je max 5.27 s Octávkou WRC :(:(

    Mato22: Ja som tie kolízie tiež pozeral a fakt to záleží na aute akú má kolíziu. Ale idem urobiť nové kolízie na pneumatiky, tak uvidím či sa to zlepší.
    Konečne niekto napísal k replayom. Ale dôvod prečo nešli na Mlynkách som zistil. Len to nemá kto vymeniť na plugine....

    Ďakujem za test, Miro

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Tak jsem to taky testl a taky jsem nadšen. Trať je skvělá za každého počasí a s Willíkem jsem neměl s kolizemi žádné problémy. A protože je to do cíle z kopce, tak to někdy i dojedu :-)
    Mám jen dvě připomínky, ale ty se asi budou řešit až při stínování:
    - Při špatném počasí je na některých místech hranice "vzdálené" mlhy moc blízko (http://sklad.obrazku.cz/obr570552_rbr029.jpg , http://sklad.obrazku.cz/obr570555_rbr035.jpg)
    - po tmě mi připadá, že je nasvícení moc vzdálená a před autem je velká tma (http://sklad.obrazku.cz/obr570556_rbr037.jpg)
    Dík za vynikající trať a za to, že jsi se s námi o ni tak brzo podělil. Zdar!

    OdpovedaťOdstrániť
  37. No práve počítam, že ta hmla pri zlom počasí sa opravi až potieňoch. Inak je to alchymia nastaviť.Doteraz som neprišiel na systém, ktoré parametre sa medzi sebou ovplyvňujú :(
    Tma je nastavená z podhľadu jazdca. Keď si na nárazníku, alebo viac vpredu, tak to už je pred autom tmavé. Skúsim urobiť nejaký kompromis.

    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Hi Miro!
    Can i ask about some techical problem with Wallaby ?
    Exactly about collisions. How make faster process of placing this col. boxes ? I must place every one with click LMB [left mouse button] ?! Or it can be faster ? I had some great idea, but i'm after tests and it didnt work :/.
    I'm asking because if track is short it's no prblem. but if track have over 10km and almost all time are trees near road, puting there this [hmm] collisions can take eternity x(

    ps
    If You can, pleas reply to my email:
    lakimakromedia@gmail.com

    Best regards
    laki

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Čau Miro.
    Teprve dnes jsem se dostal k testu Pekla. Prvně Ti musím vystřihnout velkou pochvalu, trať je výborná. Šířka cesty?....výborně, konečně trochu hardcore realita :-) Mapování asfalt? Super, udělal jsi pokrok od Mlynků. 3D model trati? Paráda, ideální kompromis mezi origo francií a šílenými hrby.
    Pokud Ti můžu poradit, asi bych udělal menší změnu na té šotolinové části, rozhodně bych tam dal "přilnavější" šoto fyziku a co takhle tam vymodelovat trochu koleje? Nebo možná jen změnit texturu, takhle to evokuje rozbitý asfalt ale fyzika se tak nechová :-)
    No, dobře, už moc kecám.
    Nicméně mám z toho super pocit, moc díky a těším se po vygenerování stínů, to bude ještě o třídu lepší zážitek.
    Přeju GL pro brzké vydání final version :-)
    Mira Krystýn

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ahoj, Mira
    Ďakujem za podrobný test aj za chválihodné slová k trati.. Kvalita sa zlepšila aj s tými novými postupmi. Stále mi to nedá pokoj to komplikované mapovanie. Povrch trate je základ a preto som viac času venoval tejto textúre a hlavne fyzike. To šoto bude určite prerobené.( Nasypem tam 10 cm makadam :)). Teraz sa snažím prerobiť snow verziu ...Ako naschvál nie je u nás na stromoch sneh už 2 týždne, tak nemôžem nič nafotiť. Stačia mi len vršky stromov...
    Opravy budem robiť kompletne až po Novom roku, potrebuje trocha oddych.

    Miro

    OdpovedaťOdstrániť
  41. ku tej sotoline by som sa prihovoril aj ja ale zatial sa s tym nejako pobijem, ten oddych si po takejto lahodke fakt zasluzis

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Tak test Pekla už je v nové instalačce RSRBR 2011. Miro, gratuluju.

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ďakujem. Písal som im, že to môžu dať do novej inštalácie RSRBR 2011 ako test :)....

    OdpovedaťOdstrániť
  44. tu vidno ze o ten francuzsky plugin sa fakt niekto stara.. cesi by si mali brat priklad

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Dennis, neviem ako si to vedel, ale dnes ma kontaktoval Wally. Medzi sviatkami by som mu mohol dať opravenú verziu Pekla na generovanie tieňov :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  46. já blb to nečet a rovnou instaloval peklo.exe. změní se tím něco zásadního ve hře?díky

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Nezmení, len pribudnú súbory trate do MAPS.

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Miro: tak to je vynikajúca správa... tak snáď to pôjde 8-) joo už sa neviem dočkať :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  49. a aj tých ďalších 2-3 tratí ktoré by mali byť :))) juchuuu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  50. ahoj mne to nejde v single rally prosím o pomoct a o radu jak to instalovat lebo podle návodu to nejde :(

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Pod downloadom trate máš návod a postupuj od bodu 7.

    OdpovedaťOdstrániť
  52. jj postupujem tak a ked to spustím v hre načítava a zrazu to pípne a vipne hru :(

    OdpovedaťOdstrániť
  53. A dal si aj všetky údaje do tracksettings.ini zo súboru tratcksettigs.txt ? Inak stačí, že zabudneš zátvorku, úvodzovky a hrať to nepôjde. Skús aj s iným autom.

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Už som prišiel na tú zvláštnu šotolinu v obchádzke. Je to mapovaním tejto textúrya priradením fyziky v MAT súbore. Nesmie byť v textúre vodorovne ale len zvisle.... to sú veci :(. Prišiel som na to na snehu. Všade som dal rovnakú fyziku a na tomto úseku to ide zasa inak :(.

    OdpovedaťOdstrániť
  55. ale tam v trcakseting píše že ked hrám quick rally že to nemám nahrádzať iba niečo pprepísať tak neveim čo :(

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Máš pravdu. To platí len pre plugin. V rýchlej rally to načítabva počasie z Cote, čo ale nie je to najlepšie, ale hrať sa dá. Dúfam, že si nezabudol nainštalovať trať cez Peklo.exe... Takže toto by si mal urobiť :

    v súbore track.ini prepíšeš údaje nasledovne:

    [Map41]
    TrackName = "Maps\track-143"
    Particles = "Maps\ps_british"

    Spustíš cez rýchlu rally ako Cote d Arbroz

    a zatiaľ nemal nikto problém.

    OdpovedaťOdstrániť
  57. hej toto som spravil prepísal a nič :(
    ako mzslíš to inštalovanie cez peklo? ja som pekla nainstaloval do maps a to je všetko a skopíroval z pekla ten british a nešlo tak som dal originál british a ajtak to nejde

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Hello Miro, your special stages are beautiful. Expect Reversed version? It might be nice.

    Thank you for your wonderful work.

    Stefano

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Hi, Stefano

    Thank you. Reversed ? .... I do not know yet...

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Hy Kurek,I have problem with instalation. In Shakedown mode I can find yours track... I do installation with .exe file. And all copy in track.ini files, but still no result... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  61. And do you track the MAPS directory? ... track-143M ...... etc.

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Yes I see this files in Map folders, but maybe they are not all, I don't know

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Downloaded new version Peklo and reversed. Old test version uninstall !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Yes I do that, I download new version, but its don't want work :(, (I have mine track, but they work fine...) That is strange problem for me...
    I am administrator from www.RBR-LT.com and want write news about yours track. But can do preview from this ... :(
    BR
    RALLY Guru

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Sorry it's mine mistake because you .exe file create new RBR directory "C:\Program Files (x86)\SCi Games\Richard Burns Rally" , but mine RBR is in different directory: C:\Program Files (x86)\Buka\Richard Burns Rally. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  66. mám takový dotaz. Včem jeto modelované rád bych si taky vymodeloval nějakou trat. diky

    OdpovedaťOdstrániť
  67. 3ds max 8... ale môžeš použiť hociktorý 3D soft, ktorý vie exportovať geometriu vo formáte X ( directX).

    OdpovedaťOdstrániť