štvrtok, 8. septembra 2011

Peklo - Wally generation of shadows test

Otestujte Peklo po vygenerovaní tieňov cez Wallyho software.
Potrebujem vedieť, ktorá verzia by mala ísť na český plugin.
Porovnajte verziu s vertexové tieňmi a Wallyho tiene.

Download :  Install Peklo_WS.7z
.
.
.                                                                        Wally shadows


VC shadows


12 komentárov:

  1. Miro, je to těžké rozhodování. Vertex verze rychleji nahrává, Wallyho stíny jsou přece jen o něco výraznější. Framerate srovnatelný.
    Asi dám přednost rychlosti, rozdíl ve kvalitě není až tak velký.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice track! Good wock!
    Hi,(I'm one creator of rally cross track - Versmė, for RBR) and I have one question, now I finsh my another track (at this time it's only in BTB version), but I need one simple script - I mean photo flesh. I have model and simple texture and it's good work in RX version, but in original format this effect is losing... Can any one make this script or have some instruction how do it?
    Thank's for answer...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to vypadá, že se budeš Miro muset rozhodnout sám :))
    Větší odezva bude až se to změní na pluginu a začne se to někomu sekat :)
    Já s tím nemám problém.
    Zesvětlil jsi to auto v tracksettings.ini ?? Na obrázku mi připadá pořád hodně tmavé.
    Tak zatím ahoj
    Mato22

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se víc líbí ty tvoje!
    NEMEC Dave

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som bol rozhodnutý pre vertexové tiene. Dal som možnosť porovnať skúšobne aj tiene od Wallyho... Vertexové tiene sú nachystané aj s novou "vodou" na odbočke.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nejlepší je kombinace obou. Proč ?
    Stejně je třeba při vypočítaných stínech (Wally) zatmavovat přes vertexy husté porosty. Všechno textura neudělá a právě na prvním obrázku, kde sou stíny vypočítaný to je vidět. Příliš světlé zalesněné porosty. Stačí zajit do lesa za slunečného dne a podívat se. Na druhém snímku, kde jsou jen vertexy, tak to je takové neslané, nemastné. Chybí tam zase ty ostré stíny z prvního obrázku, které dělá slunce.
    Tolik jsem si dovolil hodnotit z praxe :-)

    Pyros 2009

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Souhlas s Pyrosem,v lese vypadají lépe ty vertexové a na cestě zase lépe vyniknou ty Wallyho.Zatím jsem se tedy k tomu nedostal,snad teď o víkendu.
    Reslik

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za názory. Pravdu má aj Pyros aj Reslík, ale tiež aj Mato, lebo práve ide aj o to plynulé prehrávanie v hre. A to Wallyho tiene u dosť hráčov robia problém... u mňa ani nehovorím. Seká mi to strašne. A zasa robiť úpravy textúr, ako na Bergheime, to už zasa nie je ono. Hlavne u LOW nastavenia je textúra vegetácie ( lebo tá má za následok najviac sekanie) dosť skreslená.
    Stále pátram po nejakom návode do maxu, ako dostať Radiosity tiene ( tie sú kvalitné, ako Wallyho ) do modelu trate. Ale zatiaľ je jediná pomoc "upiecť" z nich textúry, ale toto som radšej ani neskúšal.. Možno by som potreboval ďaľších približne 50 textúr a ešte vo vysokej kvalite a časovovo si to ani neviem predstaviť... viem koľko práce je len z vertexami.
    A kombináciu obidvoch som už skúšal, ale to by som musel prerobiť tiene tak, aby neboli vertexové tiene na trati, lebo sa to zasa miešalo medzi sebou a prakticky Wallyho tiene stratili kvalitu vykreslenia na trati.

    Mne sa tiež páčia Wallyho tiene, ale zasa v lese a na vegetácii a objektoch sú kvalitnejšie a reálnejšie vertexy z maxu...

    Tak a teraz sa mám rozhodnúť :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wally shadow is much more better!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty Wallyho jsou ostřejší, ale vybral bych Vertex. Jde o tu náročnost na železo. Zas by to spousta slabších pc nezvládlo..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. S novými tratiami je dosť problémov na slabších PC. Viem že aj s vertexami majú niektorí problém. Wallyho tiene, to je dvojnásobná záťaž na hardware...Ale ja už problémy nemám .Konečne som vyhodil starý PC do smetí a na novom ťažko odhadnem záťaž pre slabšie PC...
    Ak príde na upravené Peklá (aj Mlynky) rad, tak ich radšej pustím na plugin s vertexami.

    OdpovedaťOdstrániť