pondelok, 30. marca 2015

TEST tvorby trate ...

 Test tvorby trate pomocou Large 3D Terrain (L3DT) a CryEngine.
 Import terénu do 3ds max ( Blender) , LOFT a Conform (Wrap).
 Žiadne úpravy geometrie do RBR !  Perfektné a rýchle ! ( Max 2-3 hod. času).



 2.4.2015:

 DEM terén a textúra s vyznačenou traťou je v CryEngine. Nie je také presné, ako Zaxxon.
Výhodou je, že môžete trať editovať priamo v CryEngine - doladiť tvar trate,eleváciu, šírky trate v zákrutách atď. Zbytok bude nakoniec potrebné dokončiť v 3ds max alebo Blender.


30.3.2015:

Screennshot :

L3DT :


CryEngine:


RBR:






12 komentárov:

  1. Nice to see something new. Before I have little hope, about gravel SS, but anyway, keep work on!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi dobrá správa :) ak je to až také rýchle tak šup šup spraviť dáku slovenskú RS :) :) Gut luck... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. miro parada muzu se zeptat kolik km ma trat?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, zatiaľ to len testujem. POtrebujem tam dostať parametre a textúru GE z niektorej orig. trate. Zatiaľ sa v tom moc nevyznám, ale návodov je dosť :). Je tam viac možností trate. Tá najdlhšia má asi 7 km.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Interesting :) And congrats on 25 tracks jubilee!

    By the way - my new blog is http://trackbuilding.blogspot.com - you are welcome :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prestávka v tvorbe tratí...Dirt RALLY od Codemaster ma teda prekvapil !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To jo, na poprvé mi z té grafiky spadla brada. Mít na starosti příští díl WRC, tak se asi v noci budím zpocený jak myš...
      Ale pocit z jízdy je (jak se dalo předpokládat) trochu slabší...

      Odstrániť
  7. I lifted up the glass of Zlatý Bažant after my vacation. I was in your nice country. And I had, chance to try Mlinky real road, so what I can to say - there a lot nice material for a beautiful virtual rally road.
    BR
    RallyG...

    OdpovedaťOdstrániť