utorok, 15. januára 2013

PEYREGROSSE - MANDAGOUT ( 12,8 km )

10.04.2013

 Dotazy ohľadom uvoľnenia trate sú podmienené opravami pri testovaní trate.
 Podľa doterajších testovacích jázd sú chyby skôr "kozmetické".

Trate budú  uvoľnené pravdepodobne na budúci týždeň :)

...................................................................................................................................................................

04.04.2013

SUBARU_BRZ ... :)






My system requirements the test :

Win 7 Home Premium SP1
System 64-bit 
AMD Athlon(tm) II X2 220 Processor 2.80 GHz
RAM  4,00  GB

NVIDIA Graphics card
GeForce 315 
Memory 2048 MB DD3 
DirectX 11

Monitor ASUS
LCD 22" 16:9
Resolution RBR: 
1440 x 900

Moje nastavenie pre monitor 16:9 pre nvidia grafickú kartu.


..................................................................................................................................................................

28.03.2013

HOTOVO  ( DONE )   .....  :-)


- testy trate, kolízií a počasia...



.................................................................................................................................................................................



Update 27.03.201


Postup konvertovania a úpravy trate a objektov pre RBR

-   Trať a terény  ...........            100%
-   Domy              .........            100 %
-   3D a 2D diváci .........            100%
-   Vegetácia        ...........           100 % (oprava a výmena textúr - V.Šourek)
-   Movable objekty ......            100 %
-   General objekty .........           100 %
-   Kolízie general objektov ...     100 %
-   Scripty  .........................        100%
-   Rozpis       ....................        100 %  ( V. Šourek)
-   Textúry (počet) :   ...           1600   ( 140 MB )
-   Loading .................... ....       ~ 180 sec. -  ( pri rozbalenom rbz ~ 40 sec )

................................................................................................................................................................................


21.03.2013

Test počasia ...




Update 17.03.2013

NIGHT verzia - test




















Update 11.03.2013


 FAR Scenery - 2D Plane





Update 09.03.2013

Po krátkej pauze pokračuje finalizovanie trate. Dokončené všetky scripty  a úprava textúr.
Pásky a sieťky sú general objekty ...
Posledné úpravy na Far Scenery ( horizonty) a počasia.







Update 03.03.2013

  Vašek Šourek opravil a nahradil niektoré textúry vegetácie a taktiež vytvoril rozpis.
Ja budem už dávať kolízie a ešte upravím niekotrých nesprávne stojacích divakov.
Taktiež doladíme počasia a upravíme textúry pre zlé počasie.






















Update 27.02.2013

   ... retardér pred kostolom..( pamiatky treba chrániť !). Toľkokrát som nedobrzdil...
















Update 26.02.2013

  Testuje sa trať s vertexovými tieňmi...u mňa bez problémov. Zatiaľ je trať bez pevných kolízií
a scriptov. Opravujú sa niektoré textúry vegetácie.

Update 20.02.2013

Vertex color test...


























Update 19.02.2013

-  testujem Vertex color tiene a Vašek Šourek opravuje (vymení) niektoré nekorektné textúry vegetácie.
Inak v RBR sú textúry vizuálne lepšie, ako v rFactor . Uvidím čo tiene...dúfam, že to nezačne lagovať.


Update 17.02.2013

Skid marks - 100






Update 11.02.2013

90 % vegetácie













Update 08.02.2013







Update 20.1.2013

Postup konvertovania a úpravy trate a objektov pre RBR

-   Trať a terény....... 100%
-   Domy             ..... 100 %
-   doteraz použitých textúr na trati :   1360  !   ( 95 MB )






16.1.2013


 Trať a terény komplet v RBR :) ...zatiaľ bez problémov
-  použitých 800 textúr   ( 70 MB ) ...
-  trať teraz loaduje 20 sekúnd ...( zredukoval som množstvo textúr v rbz)
   ( tých  6 sekúnd čo som napísal je tiež pravda. Mal som ešte aj rozbalený súbor textúr rbz v MAPS...:) ..to som prišiel na to až teraz ? )


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.1 2013

New screen:





36 komentárov:

  1. Miro, thanks for your work! :-) This looks reaaaallly good! We need these kind of difficult mountain stages to RBR.

    I have also one pretty offtopic question for you.

    Watching Monte now, I wonder would it be possible to do "Monte road conditions" to RBR? Maybe blend snow/ice with tarmac? :P I don't know is that possible, how do materials work in RBR...?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. There is a Monte mod in the RSRBR mod. It is damp tarmac with lots of patches of ice and snow. Ver very fun to drive and very very difficult to stay on the road.

      Try it here : rallyeism.com

      Odstrániť
  2. Thanks !

    Yes, you can use the Wallaby track various materials.
    Particles in track.ini can be set only one.

    track.ini settings:

    Particles = "Maps \ ps_british" (acrtic.. Etc.).
    Surface = 0 (tarmac) or 1 (gravel) .... 2 (snow)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Respekt pane Kurek. Obdivuji Vaši práci. Riky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gkCnARAh3wg inspiracia pre novy projekt
    http://www.drivingitalia.net/forum/index.php?app=downloads&showfile=4899

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow. That La Mussara is incredible... I hope to see that in RBR one day :-) Take a look of Hirvonen's 2011 onboard from WRC official Youtube channel, the road line is pretty accurate, and as a Finn, it's funny how pacenotes are directly complying to the stage...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Žiadne inšpirácie ! Peyregrosse mi stačí a koniec ! Kľudne si to môžete prekonvertovať...Za pár mesiacov denne 5 hodín a máte to hotovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Joooo, kdybych to tak uměl, čas by se snad našel... :-( Jseš v tom Miro fakt dobrej. Velký respet a dík.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokud by byl vážný zájem, myslím že já i Miro budeme schopni poradit i pomoct :-)
      http://zmodrally.blog.cz/

      Odstrániť
  8. Hello ! great progress ! i'm french and "Mandagout" is at 10 km to my house !!!

    This special stage is very important for a "Criterium des Cevennes" Rally.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratulujeme krásna trať, som si istý, že sa stane jedným z najviac ps giocaee v RBR, možno aj Peklo stále hore.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádhera,ta vegetace udělá hodně.Moc se těším,to bude pecka.Snad Miro nebudeš těch detailů ubírat moc.A děkuju,tvoje tempo je vražedné a práce parádní :D. Reslik

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hello
    Great work it's incredible!!!You are a genius!!!
    I will do a donation now.
    A great fan from Corsica

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Brilliant looking stage and promising progress!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. A v té r-factor verzi byly jaké horizonty?A klasické jsou jaké? :) Reslik

    OdpovedaťOdstrániť
  14. V rFactor sú horizonty (scenérie) klasické, teda ako ich poznáš zo V.Šourkových tratí. Buď samotné 2D plane s namapovaním horizontov lesov a pod. Lenže ich bude potrebné komplet prerobiť a nampovať kvlitnejšími textúrami. Ja som síce použil 3D model terénu originál z Peyregrosse a namapovaním textúr z GE. Ibaže v tomto prípade sa pre nedostatok pamäte ( pre množstvo textúr) asi bude musieť použiť ten klasický spôsob. Na 3D teréne sú použité pre kvalitné zobrazenie textúr 4 samostané textúry o veľkosti 4096x4096 bodov a tým majú textúry 64 MB a to je asi priveľa. Uvidím až po tieňoch. Inak tie 2D scenérie horizontov sú zasa viac reálnejšie, ako dosť nevýrazné textúry z GE :(. Hlavne v tomto prípade. Najhoršie je na tom vegetácia. Zbytočne sa použili 4 plane na jednotlivé objekty ( zasa záťaž pre zobrazovanie). Z dôvodu reálnejšie pohľadu zo všetkých strán sa používajú len 3 plane.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Díky za objasnění,nějak jsem to tak tušil.Za sebe bych byl ještě zvědaví na ten rFactor systém.Myslím si,že pokud se to udělá šikovně,jako Vašek na Semetíně,vypadá to o několik levelů lépe.Prostě ten namapovaný 3D terém bude vždycky vypadat jako placka,hlavně pak stromy a to pozadí udělá v celkovém dojmu taky hodně.Držím palce.Reslik

    OdpovedaťOdstrániť
  16. How the a good looks! Just amazing!
    But, I think, is wrong that let "standing" people in outside radius of road corner. In WRC this super special will be cancelled, (in real life by safety rules). And do the same mistake in RBR is wrong position. If you want prevent cut or about mistakes when goes out side, you can put in this places stones, holes and others collision objects.., it's my opinion.
    BR
    Guru

    OdpovedaťOdstrániť
  17. [URL=http://www.monsterup.com][IMG]http://www.monsterup.com/upload/1361750181788.jpg[/IMG][/URL]

    OdpovedaťOdstrániť
  18. http://www.monsterup.com/upload/1361750181788.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  19. @ Rally Guru :
    Look the public in the south french rally, spécial stage Peyregrosse-Mandagout in 1990 :
    http://www.monsterup.com/image.php?url=upload/1361751157233.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  20. yes of course but which it is year? - 1990 1993 :D
    If we will talk from beginning, some rally car have wood brakes, drivers was without helmets, and cars don't have any safety hoops... And how many peoples died in this rally in cars and outside the road ;) any way this only my opinion...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Thank you Miro (and V. Sourek), truly outstanding work... I can only watch the pictures with my mouth open, incredible sensation of "being there" because of the textures and vegetation!

    This stage is going to be so great, even with R2 car... Miro, what's the lenght of the stage?

    Thanks & greetings,
    JK

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Great great!!!!!Have you got a idea of the released date?
    When i see your work i motived me to create a tracks of the tour de Corse.
    good luck

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nádhera,vypadá to s těma novýma far scenery o několik levelů lépe.Nemůžu se dočkat.Super Miro,díky.Reslik

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Today on 26.03.2013 when i look at your website, i can see always a new stand in progress to finish the stage. I think now, after a long and hard work, you are near the end of conversion the track. Thanks a lot Mirek. After releaseing the track, i will donate for your good work once more. I hope the other users will donate too.

    Best regards, joerg

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Zdravím Miro, máte tušení/odhad, jak to bude s náročností tratě na PC? Jinak bylo fantastické sledovat alespoň vzdáleně, jak vlastně vzniká postupně nová trať.

    PetrK

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ťažko odhadnúť náročnosť PC. Pokiaľ sa jedná o testy s Vaškom Šourkom, tak je to bez problémov. Už podľa toho neskutočného množstva textúr (1600) to vyzeralo už na začiatlu dosť riskatne s konvertom. Pre porovnanie by som mohol povedať, že je to náročné, ako SWISS.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Thanks ! Tracks will be released in about 1-2 weeks . I hope ...


    OdpovedaťOdstrániť
  28. Skvělá práce chlapi. Škoda českýho pluginu aby jsme poměřily síly s ostatními. Budete pokračovat s dalšími tratěmi z R-Factoru? L...

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Už som to tu písal. Je to posledná trať...a český plugin o nové trate nemá záujem.

    OdpovedaťOdstrániť