pondelok 10. januára 2011

Reversed version PEKLO SNOW

   Dnes som dokončil z väčšej časti aj otočené Peklo Snow.

Tak ako na Pekle Snow aj na Pekle Snow Reversed  som použil nové textúry trate. Rozšíril som možnosť jazdiť nie len na povrchu novom ale aj bežnom. Tak som musel urobiť 2 textúry trate.a tiež aj novú fyziku na bežný povrch - je to ujazdený sneh na ľade.Tak isto sú kompletne urobené snehové bariéry . Posledné čo má čaká sú stromy.......sneh padať už nebude ? Mám nejaké foto z netu, tak asi budem musieť použiť tie. Ešte prezliecť divákov do zimného. Ako na animovaných usporiadateľov a fotografov v zime  bez úpravy textúr lebo ini súborov som zatiaľ neprišiel......

 Zopár screenov ešte zo starými stromami - textúry trate sú už nové:

Povrch NOVÝ ( DRY New)


















Povrch Bežný ( DRY Normal )

14 komentárov:

  1. Reslik: Paráda Miro,vypadá to moc hezky,opravdu to valíš neskutečně ,-) .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj. Ďakujem. Snažím sa, ešte ma čakajú tie stromy.... To bude fuška. Inak na letnej verzii sú už nové stromy :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čau Miro, po čase jsem zase zavítal a nestíhám se divit :-?
    Screeny ze snow verzí vypadají excelentně.
    Ať se daří, díky že nám věnuješ tolik času.
    Mira Krystýn

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj. Snažím sa tomu venovať maximálny možný voľný čas....pokiaľ nemám pri sebe vnuka :)...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stačí dát particles na ps_arctic - sníh.
    A pak leda přehrát ty ini soubory z ar_xxxx.ini na ho_xxx.ini v adresáři sgc. Ještě by se mi líbilo hustější sněžení, ale i tak paráda:
    Cz snow
    http://www.youtube.com/watch?v=-xBVGZqPy54

    Mato22

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mato ja viem, že to ide takto, ale nie sú potom všetci takto aj v lete ? Myslím online. A particles je na ps_peklo snow (čo je ps_ arctic :)..)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mato zabudol som ti odpovedať na Mlynky SF. Ak to chceš použiť, tak všetky textúry si daj zo snehovej verzie. Ale cestu budeš musieť urobiť nanovo cez snow efekt v PS, lebo je to celé premapované....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj,
    arctic jsou particles na originální finské tratě. V rbr je arctic, british a montblanc . Že jde udělat úplně nový particles jsem nevěděl.

    Ty pořadatelé jsou z japonska, takže offline i online jsou pak na nových tratích i v japonsku zachumlaný páni v čepicích :) A když se nahrajou textury třeba pro TR, tak ve hře budou nejspíš jiné, než by měly být.

    Nemám wallaby, tak se v tom nemůžu vrtat, ale Wally přišel na to jak tam dát ty pořadatele jen z japonska, pokud vím tedy. Nevím, jestli je to přes nějaká ID čísla, nebo něco podobného, protože pořadatelé mají čísla ID třeba 30-34, ale pro všechna rally stejná. Z toho půlka je v kraťasech, tak by jsi tam mohl nechat jen ty v kalhotech, ale pořád nemají rukávy.
    Nejlepší by bylo přijít na to, jak u trati místo hokkaido nastavit arctic rally, nebo udělat CZ-SK rally a zkopírovat paňáky.

    Mato22

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a dá sa nejak urobiť aby sa autá nešpinili ? ale boli biele ? ako vo Finsku, lebo ked si dam SF a idem CZ alebo FR trate tak auto sa hneď zašpiní ako na šotoline.. či sa to nedá nejak tiež prepísať :) už som to skúšal ale nejak som nanič neprišiel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mato, ja som už tých panákov dnes preberal z Wallym. Povedal, že je to priamo v hre niekde už takto nastavené a nikde sa to nedá ovplyvniť. Tiež si myslel, že keď dám slot snehový aj fyziku, tak sa to automaticky načítava z fínskch tratí. Ale furt ty japončíci....Muselo by sa to v turnajoch robiť ako v TR. meniť SGS pred turnajom na Mlymkách aj Pekle. To jediná možná voľba.

    Roland, skús zmeniť particles na artcic, lebo inak sú nastavené na asflat alebo šoto. Ja som to ale nestestoval....

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zdar Miro,
    trochu jsem se v tom zase hrabal. Změna particles nemá na zasněžené auto vliv, nikde jsem to nenašel, tak leda stejný slot jako arctic rally anebo textury arctic\*.* .

    Pak jsem šťoural ve scripts.rbz a zjistil jsem, že když smažu všechny adresáře rally arctic-ramada + new, tak hra si přebere scripty z hlavního adresáře Scripts a tam jsou právě samý japončíci + 1 US marshal. Tak přehraju soubory z adresáře montblanc do kořenového Scripts a tím budou na nových tratích pořadatelé z francie - na ty jde koukat i v zimě. Na původních rally budou pořadatelé z těch adresářů arctic atd.

    A to mě vede k doměnce, že by nemělo být těžké do adresáře Scripts nakopírovat nové scripty , třeba load_start_race01azima.lua zkopírovat z arctic adresáře. Nevím, jak wallaby načítá scripty, ale ty v hlavním adresáři Script musí umět, protože rescue helikoptéra, šéfmechanik atd. jsou jen tam. Tak by se měly objevit i nové scripty. Doufám. Hledal jsem mávající diváky a zjistil jsem, že spousta scriptů není hotová - chybí animace apod.
    Tak zkoušky nechám na tobě.
    Napiš mi dyžtak mail.
    Mato22
    Mato22@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj,teda to si sa do toho riadne pustil :). Ja som už v scritps tiež robil úpravy. Tiež som Wallabymu navolil, aby čítal scripty z Arctic, čo aj pri ipmorte urobil, ale v hre sú zasa len japončíci a nejaký z US....Určite to načítava s z hlavného adresára pri hre, aj keď vo Wallaby určím niečo iné...
    Niektoré scripty nie sú funkčné a tiež je obmedzený ich počet... ja ich mám 115 a koniec. Ďaľšie už v hre neuvidím....
    A to zasnežené auto, tom som si len typol.Včera som to skúšal a mne dokonca vôbec za autom žiadne snehové efekty nerobilo ani pri ps_montblanc ani pri ps_arctic v SF móde. Myslím, že je to všetko zahrnuté vo fyzike trate a nie auta...ak nemám zasa niečo pošahané v hre :(. A aby snežilo tak tam musí byť ps_arctic.
    No skúsim, ešte niečo poskúšať, ale musím ešte na Pekle snow prerobiť tie snehové stromy (asi je už po zime...)a vymeniť divákov a ešte ich na otočenej trati všetkých zasa otočiť...Wally zatiaľ skúša generovanie tieňov....

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Právě to načítá z hlavního adresáře Scripts, tak by mělo stačit nahrát tam scripty z Arctic a přejmenovat. Jen právě nevím, jestli po přejmenování můžeš ten script vybrat ve Wallaby a hodit na novou trať. A pak samozřejmě zkopírovat v sgs všechny soubory a přejmenovat je, jak potřebuješ- ar_marshal_00.ini na sn_marshal_00.ini pro zimu nebo pak cs_marshal_00.ini pro léto atd , aby originální tratě zůstaly jak jsou.

    Některé scripty jsou stejné, hlavně pořadatel US dummy je tam asi 10x. Škoda ,že zatím nejsou jásající diváci.
    Tak ať se daří.
    Mato22

    OdpovedaťOdstrániť
  14. dik za moc povedenou trat mlynky super ale tohle je opravdu peklo nadhera dik martin

    OdpovedaťOdstrániť