piatok 14. januára 2011

Off topic - Konverzia trate z Rfactor - SWISS ( nedokončená ! )

    Náhodou som objavil pri upratovaní na jednom DVD môj prvý projekt z roku 2009 a to pokus o konverziu tratí z rFactor, ktorú niekto prekonvertoval z Rally Trophy ... Už si to viacerí pýtali, ale nevedel som nájsť túto trať. Vtedy som začal prvý krát  komunikovať skôr nekomunikovať s Wallaby a s 3ds maxom. Nechel som robiť nové trate,lebo
som v tom čase nemal záujem o niekoľkoročné modelovanie nových tratí. Tak som sa rozhodol, že rýchlejšie to bude cez konverziu už hotových tratí z iných hier.
   Tak som to po nejakom čase urobil  aspoň jazditeľné v RBR. Nie je to vôbec dokončené. Bez kolíznych objektov, atď. Všetko je originál z rFactoru, len textúru trate som musel vymeniť. Ono to chcelo ale vymeniť asi všetko ....  Ale prišla otázka na fórum RBR, či chcú takéto konvertované trate do RBR. Samozrejme vôbec nebol záujem, len o nové trate....Tak som to zabalil a hybaj študovať 3ds max a pomaly vznikala prvá trať MLYNKY a nové postupy na urýchlenie prác na tvorbe :)

   Tak si aspoň vo voľnej chvíľke zajazdite na trati SWISS - ja som ju nazval švajčiarska zmija....

Inštalácia :  -  trať Cote D'Arbroz ( 41_M) si zálohujte - všetkých 8 súborov
                  -  rozbaľte SWISS.zip a nakopírujte do adresára MAPS

  Spustíte ako Cote D'Arbroz  !


Download  v.1 :   http://www.mediafire.com/?3r2s7yf7i4s2863


 JUMP  :))))



UPDATES 22.06.2012 - oprava kompletnej trate

- geometria komplet opravena, menej zákrut 
- test textúr ...na teréne bude určite zmena
- povrch -  gravel ..

Pokračujem v ďaľších opravách:

- nová vegetácia, textúry, fyzika, kolízne objekty, diváci, scripty, tiene, počasia....





  


Požíčal som si zopár povrchov z jednej zatiaľ nedokončenej trate...:


-  

UPDATES 19.07.2012 -  oprava textúr terénu a niekoľko kamienkov pre plynulosť jazdy :)




17 komentárov:

  1. ahoj nevedel by si to prerobiť na snow textury?
    lebo tie farby čo tam su sú proste otrasné :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už s touto traťou nič robiť nebudem. Dal som to sem len ako test konverzie trate. Nič som na textúrach nerobil , len vymenil textúru trate. Kľudne si ich môžeš povymieňať, za aké chceš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. škoda že si to nedokončil.....úžasný trať .....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Možno máš aj pravdu. Dokonca ju jazdia na jednom online plugine....Ale v tom čase, to tak s konverziami dopadlo. Neviem či sa na český plugin dostane aj ROC 2008. Ja už ani nemám odvahu sa na toto pýtať. Keď nemajú oni záujem, ja im to na silu dávať nebudem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A co se děje vlastně s Peklem? Tam to taky vázne na vedení pluginu?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veď ešte ani Mlynky sa za pol roka neopravili... a to už tam mali byť podľa mňa aj SweetLamb a Bergheim ( tie už sú aj s tieňmi)... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wally mi písal, že môžem uvoľniť na plugin Peklá zatiaľ aj bez tieňov... Nedarí sa mu stlačiť veľkosť súborov datových máp na prijateľnú veľkosť aj pre slabšie grafiky...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To pak zas chápu, že je to problém. Povolila by se trať a vyrojila by se hromada stížností, že se to ani nedá jet. Ne každý má dobrý stroj. Toto bude asi problém no.
    Honza

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to dosť veľký problém a "obyčajné" vertex tiene (viď nový príspevok) sú alternatívou použiteľnou podľa mňa dočasne aj na českom plugine. Vizuálne sú dosť dobré a nárast súboru geometrie (LBS) je 4 MB - datové mapy sa v tomto systéme negenerujú. ( Wallyho súbor je o 35 MB väčší a datové mapy majú spolu vyše 100 MB !)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no tak Peklo a ROC už dostal na cz plugin konečne.... nechceš náhodou dokončiť SWISS možno časom aj to by dostal na plugin......

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Asi už nie, je to komlikovanejšie, ako sa to zdá niekomu. Ale to by som musel skoro celú trať prerobiť - geometriu,textúry, kolízie atď... prakticky skoro ,ako novú trať.... To je ako s Peklami, niekto mi písal, že prečo píšem že sú 4 Peklá, keď to jedna trať. Lenže každá jedna sa musí znova opravovať, meniť kamery,rozpis, divákov, aj vegetáciu otáčať pri otočenkách, mapovanie textúr u snehových aj na nový aj na bežný povrch,modelovať nanovo bariéry v okolí krajníc, novú fyziku na dva povrchy, atď ...
    Zaberie to dosť času. Preto aj ten oddych...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Napíšem to sem. Ak bude niekedy na to čas, tak to skúsim dokončiť. Hlavne vyrovnať tie nezmyselné hadie stopy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Repair complete track geometry. New textures, add objects (trees, grass, spectators, etc.), collision objects, cameras, scripts, pacenote...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Práce na úprave trate pokračujú.

    OdpovedaťOdstrániť