pondelok 15. novembra 2010

PEKLO pomaly sa to zapĺňa....


5 komentárov:

  1. jooo 8-) parááááda :) len tak ďalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super miro.. len stromy a podu by som dal v inom zfarbeny..... nie zelene, peklo ked som siel v lese bolo take do hneda.. ale ked si vysiel s lesa bolo zelene

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dennis, ty nedáš pokoj s tými farbami ? Mal si mi to nafotiť ,ako si sľúbil a bolo by to hnedé,zelené,čierne.....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, vypadá to, že ta erzeta bude oprávněným nositelem svého názvu :-)
    Hodně trpělivosti a brzké dokončení.
    Mira Krystýn

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Miro. Tak som trocha upustil od reality toho Pekla. To sa fakt už nedalo jazdiť. Tak som to viac zjemnil, aby neboli problémy ( tlmiče, závesy atď). Ale za mokra a ešte za tmy, tak to je už fakt Peklo :). Ani neviem ,čo na to povie "Snehová chumelica" ...samozrejme za tmy :)
    Ďakujem a trénuj na Mlynkách .....

    OdpovedaťOdstrániť